ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС
Мектептің басты міндеті — жан-жақты сапалы білім берумен бipгe оқушылардын рухани - адамгершілік қасиеттерін қалыптастырып, бәсекелестікке қабілетті, түрлі мамандықтарды меңгере алатын, күрделі өмірлік мәселелерді жылдам шеше алатын икемді жасты тәрбиелеуде мектеп әкімшілігі мен білім беру процесінде оқу жоспарын пайдалануда.
Бастауыш сынып оқушыларын шығармашылыққа баулуда өз ойын тиянақты түрде жеткізуге үйрету, мазмұндама, шығарма жазу, шығармашылық жұмыстар орындату арқылы жүзеге асырылды. Сауатты жазудан қазақ тілінен көшіріп жазу, сөздік диктанты, бақылау диктанты т.б. жазба жұмыстары жүргізілді. Бастауыш буында математика сабағынан бағдарламаның ең басты маңызы амалдар және оның қасиеттері, шамалар мен олардың өлшемдері, алгебра мен геометрияның бастама элементтері, сондай-ақ мәтінді арифметикалық есептердің жүйесі енгізілді.
Оқу бағдарламалары мен оқулықтар 2015-2016 оқу жылына арналған нұсқау хат ұсыныстарына сай. Күнтізбелік жоспарлар мемлекеттік бағдарламаға сәйкес жасалған. Жазба жұмыстарының нормалары сақталған
Оқу жоспары 2015-2016 оқу жылында Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 қаулысымен бекітілген ҚР мемлекеттік жалпыға білім беру стандартын және ҚР Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген, 2012жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен және оған өзгерістер 2013 жылғы 29 шілдедегі №588 бекітілген бұйрығын басшылыққа ала отырып, оқу бағдарламалары құрылды. Типтік оқу жоспары білім беру мазмұнын инвариантты және вариативті компоненттерге бөлу арқылы білім беруді қалыптастыру арқылы жүзеге асады.
Білім беру мазмұнының инвариантты компонентіне енетін оқу пәндерінің мазмұны бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру деңгейлері оқу пәндерінің мемлекеттік стандартымен анықталады.
Білім беру мазмұнының инвариантты компоненті оқу пәндерінің оқу жүктемесі білім беру мазмұнының вариативті компонентінің оқу жүктемесі есебінен арттырылуы мүмкін.
Білім беру мазмұнының вариативті бөлігі оқу пәндерінің мемлекеттік стандарттарынан тыс қосымша оқу бағдарламаларын жасауға және жүзеге
асыруға бағытталған.
10-сыныпта – аптасына 1 сағат инварианттық компонент есебінен және
1 сағат вариативтік компонент есебінен, оқу жылында 68 сағатты;
11-сыныпта – аптасына 1 сағат инварианттық компонент есебінен оқу жылында 34 сағатты құрайды.
Қазақстан Республикасының Президентінің Қазақстандағы әлеуметтік жаңғырту бағытындағы «Жалпыға ортақ Еңбек қоғамына қарай 20 қадам» бағдарламалық мақаласында берілген тапсырмаларды орындау мақсатында әзірленіп ҚР Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген «Абайтану» (9-11сыныптар) таңдау курстары жүргізіледі.
Оқу жоспары, сабақ кестесі Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау министрлігінің 25.07.2003 жылғы № 570 бұйрығының талаптарына сай құрылған.
Мұғалімдердің тақырыптық-күнтізбелік жоспарлары әдістемелік бірлестіктер отырыстарында қаралған, мектеп директоры бекіткен, мемлекеттік білім стандартына сай құрылған. Мектеп екі ауысымда жұмыс жасайды. Сабақ кестесі мектеп директорымен бекітілген, сабақ қатаң түрде сабақ кестесі бойынша жүргізіледі. Сабақ кестесі оқушылардың күндізгі жұмыс істеу, ойлау қабілеттерін ескере отырып құрылған, апта бойы негізгі пәндер мен музыка, бейнелеу өнері, технология, дене шынықтыру пәндері араластыра отырылып құрылған. Қолданбалы курстар, факультативтік курстар мен үйірмелердің сабақ кестесі әр ауысым бойынша кезекпен құрылған. Мектепте оқу жоспары толық орындалады, мұғалімдердің күнделікті сабақ жоспарлары толығымен тақырыптық-күнтізбелік жоспарымен сәйкес келеді.
Бұл оқу жоспарын жүзеге асыруда.
Мектепте әдістемелік жұмыс бойынша құрылымдық жүйе жұмыс істейді. Мұғалімдердің әдістемелік бірлестігі мектеп әдістемелік жұмысының басты субъекті болып табылады, сондықтан да, оның жетекшілері мектептің дамуы үшін стратегиялық мәселелерді шешуде серіктес болып саналады.